Po raz kolejny zapraszam na Spotkanie Moodlowe, które organizuję wspólnie z Centrum e-Learningu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Tym razem spotkanie poświęcamy w całości ocenianiu w Moodle’u.
Wykładowcy wykorzystujący Moodle’a do wspierania zajęć, najczęściej używają dziennika ocen w jego podstawowej formie — tworząc nowe zadania w kursie, zakładają, że informacja o nich pojawi się w dzienniku, a wynik końcowy zostanie automatycznie wyliczony (choć nie zawsze dobrze wiadomo, na jakich zasadach).
Tymczasem podczas szkolenia chcemy przekonać Państwa, że dziennik ocen w Moodle’u jest o wiele ciekawszym i bardziej przydatnym narzędziem. Podpowiemy m.in., jak:
- porządkować punkty/oceny w dzienniku według modułów/tematów kursu lub innego ustalonego przez siebie klucza,
- precyzyjnie kontrolować sposób liczenia oceny końcowej,
- wyznaczać zadania dodatkowe (punktowane jako premie),
- wykluczać wybrane zadania z oceny końcowej,
- projektować zadania alternatywne (student wybiera jedno z kilku zadań i tylko ono jest liczone do oceny końcowej),
- poprawiać lub nadpisywać oceny studentom, którym należy się wyższa lub niższa ocena,
- automatycznie przeliczać punkty (ocenę) zdobyte przez studenta na ostateczną decyzję dotyczącą zaliczenia przez niego zajęć (np. zaliczony, warunkowo zaliczony, nie zaliczony).
Zaprosimy również osoby stosujące w dzienniku ocen niestandardowe rozwiązania, żeby podzieliły się swoim doświadczeniem.
Szkolenie odbędzie się w dniu 10 czerwca 17 czerwca 2016 (piątek) w godz. 10:00—13:00 (z możliwością jego przedłużenia do 13:30, w sytuacji dużego zainteresowania problematyką warsztatu), w siedzibie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, jednak liczba uczestników jest ograniczona, dlatego osoby chętne prosimy o zgłoszenie. Skontaktujemy się z Państwem w celu potwierdzenia udziału i wtedy przekażemy szczegóły na temat dokładnej lokalizacji spotkania.
[vc_btn title=”Zgłoś się na VII Spotkanie Moodlowe” style=”flat” i_icon_fontawesome=”fa fa-location-arrow” link=”url:http%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fforms%2FeIR2tQ8z3fTFIGIL2||target:%20_blank” add_icon=”true”]