30 01.2023

Jak zapisać studentów do kursu i od razu do grup za pomocą klucza dostępu

2023-01-30T20:43:14+01:002023-01-30|Moodle dla nauczyciela, Przewodniki i instrukcje, Video|

Kiedy rozpoczynamy prowadzenie naszego kursu na platformie, oczywiście musimy przede wszystkim wpuścić do niego naszych studentów. Można to robić ręcznie, ale przy większej liczbie studentów w kursie jest to dość trudne i czasochłonne zadanie, więc wielu wykładowców wykorzystuje w tym celu klucze dostępu. (...) Natomiast warto wiedzieć, że jest też taka możliwość, żeby za pomocą kluczy dostępu studenci zapisywali się do naszego kursu i od razu stawali się członkami określonej grupy, na przykład grupy dziekanatowej. Jak to zrobić?

17 12.2022

Jak umożliwić studentom monitorowanie, co już mają wykonane w kursie?

2022-12-19T19:38:22+01:002022-12-17|Moodle dla nauczyciela, Przewodniki i instrukcje, Video|

W kursie możemy umożliwić studentom śledzenie, co już mają wykonane. Taki mechanizm pozwala im oznaczać poszczególne elementy kursu jako wykonane wtedy, kiedy dany student sam uzna, że je wykonał, albo możemy spowodować, że student będzie musiał spełnić określone warunki, żeby dany element kursu został mu w sposób automatyczny oznaczony jako wykonany. Jak to zrobić?

21 04.2022

Webinar 26 kwietnia: Jeśli nie lekcja i nie H5P, to co?

2022-12-17T21:45:53+01:002022-04-21|Moodle dla nauczyciela, Szkolenia i konferencje|

Zapraszam na trzeci w cyklu webinarów poświęconych różnym możliwościom aktywizującej prezentacji materiałów dydaktycznych w Moodle. Tym razem, podczas spotkania 26 kwietnia zastanowimy się, jak jeszcze – oprócz wykorzystania lekcji i narzędzia H5P – możemy przygotować dla studentów treści dydaktyczne w ciekawy i angażujący sposób.

13 03.2022

Aktywizująca prezentacja materiałów dydaktycznych w Moodle – webinar 1 (z 3)

2022-12-17T21:45:53+01:002022-03-13|Moodle dla nauczyciela, Szkolenia i konferencje|

Zapraszam na cykl trzech webinarów poświęconych różnym możliwościom aktywizującej prezentacji materiałów dydaktycznych w Moodle. Terminy i tematyka webinarów: 15 marca "Chcesz stworzyć dłuższe materiały dla studentów? To może lekcja?", 5 kwietnia "Jeśli nie lekcja, to może H5P?", 26 kwietnia "Jeśli nie lekcja i nie H5P, to co?"

15 12.2020

Zaproszenie na webinar „Dziennik ocen w Moodle”

2022-12-17T21:45:53+01:002020-12-15|Moodle dla nauczyciela, Szkolenia i konferencje|

Od dłuższego czasu dla wykładowców kilku uczelni, z którymi na stałe współpracuję, prowadzę webinary na temat różnych aspektów pracy z Moodle. Czasami zapraszam też na te webinary inne zainteresowane osoby. Jeśli więc jesteś zainteresowany/-na, to... w czwartek 17 grudnia 2020 zapraszam na ostatni w tym roku webinar: "Dziennik ocen w Moodle".

28 09.2019

Jak podzielić studentów na różne grupy w różnych aktywnościach?

2022-12-17T21:45:54+01:002019-09-28|Moodle dla nauczyciela, Przewodniki i instrukcje, Video|

Jeśli podzielimy studentów w naszym kursie na kilka grup, to oczywiście możemy włączyć podział na grupy w różnych aktywnościach w kursie, ale w każdej z tych aktywności studenci będą podzieleni na grupy według tego samego schematu. A co powinniśmy zrobić, jeśli chcielibyśmy w różnych zadaniach połączyć studentów w różne grupy?

21 03.2018

IX Polski MoodleMoot odbędzie się 4-5 czerwca 2018

2022-12-17T21:45:54+01:002018-03-21|Szkolenia i konferencje|

4-5 czerwca spotykamy się po raz dziewiąty na konferencji MoodleMoot PL, dorocznym spotkaniu praktyków e-learningu i użytkowników platformy Moodle. MoodleMoot to konferencja wyjątkowa. Atmosfera, którą tworzą uczestnicy, zachęca do wymiany doświadczeń, do nawiązywania kontaktów i przyjaźni oraz do poznania środowiska ludzi zajmujących się edukacją na odległość i wykorzystaniem technologii w nauczaniu i uczeniu się...

Przejdź do góry